Työ alkaa: Sopimuksen mukaan

Hakuaika päättyy: 12.10.2022

Fortum on johtava puhtaan energian yhtiö, joka kehittää ja tarjoaa asiakkailleen ratkaisuja liittyen sähköön, lämpöön, jäähdytykseen ja resurssitehokkuuden parantamiseen. Fortum tarjoaa myös asiantuntijapalveluita energia-alan yrityksille sekä ratkaisuja, jotka auttavat asiakkaita tekemään järkeviä energiavalintoja. Fortum on jo vuosikymmenten ajan keskittynyt hiilidioksidipäästöjen vähentämiseen, ja hiilen osuus tuotannosta onkin Euroopan sähköntuotantoalan alhaisimpia. Missiona on edistää yhdessä asiakkaiden ja yhteiskunnan kanssa muutosta kohti puhtaampaa maailmaa ja energiantuotantoa. Fortumin tehtävänä on nopeuttaa tätä muutosta uudistamalla energiajärjestelmää, parantamalla resurssitehokkuutta ja tarjoamalla älykkäitä ratkaisuja. Lue lisää täältä: https://www.fortum.fi/


Haemme asiakasyritykseemme Espoon Keilaniemeen kokopäiväiseen, vakituiseen työsuhteeseen ASIAKASPALVELUHENKILÖITÄ vastaamaan asiakkaiden yhteydenottoihin.

 

 

Tarjoamme sinulle:

– mahdollisuuden henkilöstösähkösopimukseen

– laajat työterveyspalvelut sekä hyvinvointiedut, mm. toimiston kuntosali vapaasti käytössä ja pientä välipalaa työn ohessa

– vakituisen työsopimuksen suoraan asiakasyrityksemme kanssa

– erinomaisen perehdytyksen sekä jatkuvaa valmennusta ja tukea

– kiinteän, hyvällä tasolla olevan kuukausipalkan ja motivoivan komissiomallin

– viihtyisät toimistotilat Espoon Keilalahdessa meren äärellä mahtavien työkavereiden kanssa

 

Työtehtäväsi:

Palveluhenkilönä tärkein tehtäväsi on luoda Fortumin henkilöasiakkaille helppoutta arkeen tarjoamalla heille älykkäitä, hyödyllisiä ja ajankohtaisia palveluita sekä sähkösopimuksia lisäpalveluineen. Arvostamme aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelun tai myynnin maailmasta. Asenne ratkaisee, olit sitten tuoreempi osaaja tai kokeneempi konkari. Annamme sinulle oikeat työkalut osaamisesi vahvistamiseen ja kehittymiseen energia-alan ammattilaisuuteen.

 

 

Asiakaspalvelussa vastaanotat kuluttaja-asiakkaiden yhteydenottoja puhelimitse ja sähköpostitse. Hoidat asiakaskontakteja, kartoitat asiakkaiden tarpeita ja tarjoat heille asiakaskohtaisia, kokonaisvaltaisia ratkaisuja. Tehtävä sijoittuu inboundin puolelle, eli otat puheluita vastaan. Työaika sijoittuu ma-pe klo 8–17 välille.

 

Toivomme sinulta:

Omaat asiakaskeskeisen ajattelun ja olet innostunut antamaan asiakkaille hyvän palvelukokemuksen. Sinulle on luontaista kommunikoida asiakkaiden kanssa tehden ratkaisuja sekä mukautua monipuolisiin asiakaskohtaamisiin. Puhelimen lisäksi sähköiset kanavat ja niissä viestiminen ovat sinulla vahvasti hallussa. Olet itseohjautuva ja tavoitteet motivoivat sinua. Tule mukaan kehittymään Fortumin asiakastyön ammattilaiseksi!


 

Hakuohjeet ja lisätiedot:

Kiinnostuitko? Jos vastauksesi on kyllä, hae rohkeasti tehtävään 12.10. mennessä osoitteessa www.lead.fi tai vaikkapa näppärästi WhatsApp-viestillä suoraan LEADin Sara Björkrothille p. 040 4140390. Valintoja tehdään heti sopivien henkilöiden löydyttyä, joten lähetäthän hakemuksesi jo tänään.

 

Hae paikkaa

LEAD yhdistää Oikeanlaiset työntekijät Oikeanlaisiin työtehtäviin. Ratkaisujamme ovat rekrytoinnit, henkilöstövuokraus ja suorahaut. LEAD perustettiin vuonna 2007 tekemään parempaa henkilöstöpalvelua. Tarjoamme asiakkaillemme, sekä työnhakijoille että yrityksille, palveluja työmaailman tilanteisiin ammattitaidolla ja joustavasti. LEAD-konsernin liikevaihto oli tilikaudella 2021 lähes 7 miljoonaa.