Työ alkaa: 4.8.2021

Hakuaika päättyy: 28.7.2021

Teleperformance on maailman johtava ulkoistettuja palveluita tuottava yritys, jonka erityisalaa on monikanavaisen asiakaskokemuksen johtaminen ja tuottaminen. Teleperformancen palveluihin kuuluvat erilaiset asiakaspalveluratkaisut, tekninen tuki, myynti sekä perinnän palvelut. Teleperformance perustettiin Pariisissa vuonna 1978. Yritys työllistää yli 300 000 työntekijää lähes 80 maassa, tarjoten palvelua 265 kielellä. Lisätietoa löydät osoitteesta www.teleperformance.com ja www.teleperformancecareer.com.

 



Haemme asiakaspalveluun PALVELUNEUVOJIA Scandic -palvelutiimiin Tampereen Teleperformancelle. Työ alkaa 4.8., joten lähetä hakemuksesi jo tänään.

Tässä tehtävässä palvelet asiakkaita Scandicin palvelujen monipuolisissa tilanteissa. Autat asiakkaita valitsemaan parhaimman palveluvaihtoehdon asiakkaan tilanteeseen. Kartoitat asiakkaan tilanteen sekä ratkot erilaisia pulmatilanteita. Scandic tiimi on kiva ja mielenkiintoinen sekä vaihtelevia tilanteita tarjoava huipputiimi. Aikaisempi kokemus puhelintyöstä ja asiakaspalvelusta katsotaan eduksesi, mutta pärjäät myös timanttisella asenteella sekä rennon letkeällä huumorilla tässä työssä. Tärkeintä on, että olet aidosti kiinnostunut asiakaspalvelutyöstä!

Työtä tehdään suomeksi ja englanniksi, sekä ruotsin osaamisesta iso plussa.

Työtä tehdään 30-37,5 tuntia viikossa. Työn palkallisessa perehdytysvaiheessa on tärkeää että pystyt tekemään täydet viikkotunnit. Työaika on ma-pe 8-17.30 välillä. Työt alkavat kattavalla koulutusjaksolla Teleperformancen toimistolla, joka sijaitsee aivan Tampereen ytimessä, kivenheiton päässä Ratinan kauppakeskuksesta. Saat työstäsi TES:n mukaisen palkan ja motivoivat kannusteet oman tekemisen mukaan.

Mitä tarjoamme?

Varmistamme, että saat tarvitsemasi perehdytyksen ja ohjauksen työhön, jotta voit menestyä hommassa heti alusta alkaen. Tiivis yhteistyö kollegoiden ja esimiesten välillä auttaa sinua kehittymään ja saat vinkkejä myös kokeneilta asiakaspalvelun ammattilaisilta.

Uskomme vahvasti, että tyytyväiset työntekijät tekevät parhaan tuloksen. Siksi haluamme tarjota motivoivan työympäristön lisäksi erilaisia kilpailuja, joista huipputekijät blokkaavat palkintoja myös kotiin viemiseksi. Tulet nopeasti huomaamaan, että työ Teleperformancella on kaikkea muuta kuin ryppyotsaista rypistystä, sillä meillä rento työilmapiiri on kaikki kaikessa.

Tarjoamme työkalut sekä opit, joista on sinulle hyötyä myös muilla aloilla jatkossa. Kukaan ei ole koskaan sanonut, että asiakaspalvelukokemus olisi hukkaan heitettyä aikaa!

Kiinnostuitko?

Siinä tapauksessa hae tehtävään osoitteessa lead.fi 28.7. mennessä. Älä kuitenkaan jätä hakemista viime tinkaan, sillä käsittelemme hakemuksia ja teemme valintoja ennen hakuajan päättymistä. Lisätietoja tehtävästä ja rekrytointiprosessista saat LEADin Minna Vornilalta, p. 050 336 8498, minna.vornila(at)lead.fi.

 

Hae paikkaa

LEAD yhdistää Oikeanlaiset työntekijät Oikeanlaisiin työtehtäviin. Ratkaisujamme ovat rekrytoinnit, henkilöstövuokraus ja suorahaut. LEAD perustettiin vuonna 2007 tekemään parempaa henkilöstöpalvelua. Tarjoamme asiakkaillemme, sekä työnhakijoille että yrityksille, palveluja työmaailman tilanteisiin ammattitaidolla ja joustavasti. LEAD-konsernin liikevaihto oli tilikaudella 2020 lähes 7 miljoonaa.