Työ alkaa: Sopimuksen mukaan

Hakuaika päättyy: 16.12.2021

Tarjolla on työpaikka kansainvälisessä ja erittäin arvostetussa yrityksessä. Paikka sopii sinulle, joka pidät asiakkaiden auttamisesta ja ratkot mielelläsi erilaisia teknisiä pulmia help deskissä. Tule mukaan tähän IT-asiakaspalveluun!

 

 

Service Desk asiantuntija hoitaa Windows työasemaympäristöön liittyvää laajaa teknistä asiakastukea. Tehtävässä mm. vastaat tukipyyntöihin monikavanaisesti, ratkot laitteisiin ja sovelluksiin liittyviä ongelmia ja kysymyksiä, ylläpidät asiakaskohtaisia ohjeistuksia ja hoidat käyttövaltuushallinnan tehtäviä.

Sinulle tarjotaan kiinteä kuukausipalkka, vakituinen työsopimus, sekä todella kannustava ja avulias työyhteisö.

Työ alkaa sopimuksen mukaan. Työajat sijoittuvat pääsääntöisesti ma-pe klo 7-19 välille.

Toivomme sinulta

– soveltuvaa IT-alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja

– osaamista Windows työasemaympäristöistä ja kokemusta teknisestä asiakastuesta

– joustavaa asennetta ja huolellisuutta

– sujuvaa kommunikointia suullisesti ja kirjallisesti ruotsiksi, suomeksi ja englanniksi

Työsi on monipuolista ja vaihtelevaa ja työskentelet päivittäin ruotsiksi, suomeksi ja englanniksi. Kielitaitoasi pääset käyttämään päivittäin asiakaskohtaamisissa ja dokumentoinneissa.

Toivomme kuulevamme sinusta pian! Valinnat tehdään heti sopivien henkilöiden löydyttyä, joten lähetäthän hakemuksesi jo tänään osoitteessa lead.fi.

Kysy rohkeasti lisää, vastaamme mielellämme: LEAD/Minna Vornila 050 336 8498 tai LEADSara Björkroth puh. 040 414 0390.

Viimeinen hakupäivä on 16.12.2021

 

Hae paikkaa

LEAD yhdistää Oikeanlaiset työntekijät Oikeanlaisiin työtehtäviin. Ratkaisujamme ovat rekrytoinnit, henkilöstövuokraus ja suorahaut. LEAD perustettiin vuonna 2007 tekemään parempaa henkilöstöpalvelua. Tarjoamme asiakkaillemme, sekä työnhakijoille että yrityksille, palveluja työmaailman tilanteisiin ammattitaidolla ja joustavasti. LEAD-konsernin liikevaihto oli tilikaudella 2020 lähes 7 miljoonaa.