Työ alkaa: Sopimuksen mukaan

Hakuaika päättyy: 31.1.2023

Fortum on johtava puhtaan energian yhtiö, joka kehittää ja tarjoaa asiakkailleen ratkaisuja liittyen sähköön, lämpöön, jäähdytykseen ja resurssitehokkuuden parantamiseen. Fortum tarjoaa myös asiantuntijapalveluita energia-alan yrityksille sekä ratkaisuja, jotka auttavat asiakkaita tekemään järkeviä energiavalintoja: https://www.fortum.fi/

Fortumin asiakaspalvelu tarvitsee sinua TEAM LEADER! Onko intohimosi jakaa osaamistasi muille ja olla suunnannäyttäjänä huipputuloksiin? Haluatko kehittää vahvoista ammattilaisista koostuvia tiimejä valmennuksellasi ja johtaa päivittäisiä toimintoja? Tule meille vastaamaan operatiivisesta yhteistyöstä partnereidemme kanssa. Haluamme sinut mukaan matkalle johtamaan muutosta puhtaamman maailman puolesta!

Fortum asiakaspalvelu kuuluu Customer Engagement & Service, Consumer- organisaatioon Consumer Solutions-divisioonassa.

Fortumin asiakaspalvelu vastaa kuluttaja-asiakkaiden yhteydenotoista kaikkia yleisimpiä yhteydenottokanavia hyödyntäen (puhelin, e-mail, web, chat). Meillä on yhteensä 10 asiakaspalvelu- ja myyntitiimiä sekä asiantuntijatiimit, jotka mahdollistavat myynnilliset huipputulokset ja maailmanluokan asiakaskokemuksen. Toiminnan jatkuva kehittäminen, ketteryys ja parhaiden käytäntöjen implementointi on jatkuvasti muuttuvassa toimintaympäristössä avaimemme menestykseen.

Työtehtäväsi:

Työssäsi Team Leaderinä vastaat päivittäisestä operatiivisesta yhteistyöstä partnereidemme kanssa. Tehtäväsi on toimia suunnannäyttäjänä ja motivaattorina partnereiden tiiminvetäjille ja myyjille huipputuloksien varmistamiseksi.

  • Fortumin toimintamallien ja laatustandardien implementointi ja operatiivisen toiminnan jatkuva kehittäminen partnereiden myyntitiimeissä tiiviissä yhteistyössä esihenkilöiden kanssa
  • Päivätason operatiivisten toimintojen ja myynnin tuki
  • Partnereiden myyntitiimien tuloksen kehittäminen jatkuvan laatu- ja myyntivalmennuksen kautta
  • Oman operatiivisen osaamisen ylläpito osallistumalla asiakaskontaktointeihin

Mitä sinulle on tarjolla:

  • Sinulle tarjotaan mahtava mahdollisuus vastuullisen ja haastavan tehtävän myötä. Olet osana muuttuvassa ja kehittyvässä toimintaympäristössä kehittämässä maailmanluokan asiakaspalvelua. Tarjolla on ensiluokkainen perehdytys ja upeiden kollegoiden tuki viihtyisässä työympäristössä. Työ on vakituinen ja kokoaikainen. Palkka muodostuu kokemuksesi perusteella ja lisäksi saat komissioita.

Mitä odotamme sinulta:

  • Vähintään 3 vuoden kokemusta myynnin tuloksellisesta johtamisesta ja esihenkilökokemusta
  • Vahvaa valmennusosaamista ja intoa toimia osana myyntitiimien päivittäisessä tekemisessä
  • Itseohjautuvuutta, ratkaisukeskeisyyttä ja kykyä ottaa vastuuta
  • Suomen ja englannin kielen sujuvaa osaamista

Hakuohjeet ja lisätiedot:

Me LEADillä vastaamme hakuprosessista ja vakituisen työsopimuksen teet suoraan Fortumin kanssa. Työn sijaintipaikka on hyvien kulkuyhteyksien varrella Espoon Keilaniemessä ja työskentely tapahtuu Fortumin toimistolla/hybridimallilla. Aloituspäivämäärästä sovitaan sinun kanssasi erikseen.

Oletko valmis haasteeseen? Odotamme innolla, että olet meihin yhteydessä! Jätä hakemuksesi cv:n kera osoitteessa lead.fi 31.1. mennessä. Lisätietoja saat LEADistä: Minna Vornila puh. 050 336 8498 / minna.vornila(at)lead.fi

 

Hae paikkaa

LEAD yhdistää Oikeanlaiset työntekijät Oikeanlaisiin työtehtäviin. Ratkaisujamme ovat rekrytoinnit, henkilöstövuokraus ja suorahaut. LEAD perustettiin vuonna 2007 tekemään parempaa henkilöstöpalvelua. Tarjoamme asiakkaillemme, sekä työnhakijoille että yrityksille, palveluja työmaailman tilanteisiin ammattitaidolla ja joustavasti. LEAD-konsernin liikevaihto oli tilikaudella 2021 lähes 7 miljoonaa.