Työnhakijalle

Kauttamme löydät mielenkiintoisimmat asiakaspalvelun, myynnin ja markkinoinnin tehtävät sekä erilaiset toimistotyöt.

Työnhaku sinua varten

Kun haet kauttamme työpaikkaa, olet halutessasi ehdolla kaikkiin avoimiin tehtäviin. Olemme käytettävissäsi, vastaamme kysymyksiisi ja annamme sinulle eväitä työssäsi menestymiseen. Kerro millaista työtä haluaisit tehdä ja löydämme sinulle parhaan ratkaisun. Hakuprosessimme on tehokas ja vaivaton.

Vakinaistamisprosentti

Työntekijöiden tyytyväisyys

LEAD työnantajana

Aktiivinen yhteydenpito

Meille on tärkeää, että työntekijämme viihtyvät työssään. Haluamme, että työntekijämme ovat meihin yhteydessä mahdollisimman matalalla kynnyksellä ja käymme myös säännöllisesti tervehtimässä heitä asiakasyrityksissämme. Autamme työsuhteeseen liittyvissä ja muissa arkisissa asioissa, olemme täällä työntekijöitämme varten.

Työterveyshuolto

Meille on ensiarvoisen tärkeää edistää työntekijöidemme terveyttä ja ennaltaehkäistä työhön liittyviä sairauksia. Tästä syystä olemme tehneet sopimuksen työterveyshuollon palveluista yksityisen lääkärikeskuksen kanssa. Näin takaamme toimivan työterveyshuollon kaikille työntekijöillemme.

Uramahdollisuudet

Teemme yhteistyötä erilaisten yritysten kanssa, usealla eri toimialalla. Tämä tarkoittaa, että työntekijöillemme on tarjolla erilaisia työmahdollisuuksia heidän uransa aikana. Vuokratyö on hyvä mahdollisuus saada jalkaa oven väliin ja kerryttää työkokemusta mielenkiintoisissa työtehtävissä ja yrityksissä. Vuokratyö voi myös olla mahdollisuus päästä kiinni oman alan töihin ensimmäistä kertaa. Vuokratyöntekijöillämme on usein, niin toivoessaan, hyvät mahdollisuudet vakinaistua tai työllistyä suoraan asiakasyritykseemme.

Reilu palkkaus

Maksamme aina vähintään työehtosopimuksen mukaisen palkan ja tehtävän mukaiset lisät. Myyntitehtävissä palkkaan kuuluu myös aina kiinteä pohjapalkka. Tämä varmistaa sen, ettei työntekijöiden tarvitse ottaa liikaa paineita mahdollisesta hieman vaihtelevasta tulotasosta. Pohjapalkan lisäksi monissa yrityksissä on käytössä myös kannustemalli. Kannusteet on sidottu erilaisiin mittareihin, eli kannusteita voi saada esimerkiksi hyvistä myyntituloksista, työn laadusta tai työtehosta. Kannusteet voivat olla sekä henkilökohtaisia että tiimikohtaisia.

Nopeuta työnhakuasi - tee videohakemus.

Haluatko helpottaa ja nopeuttaa työnhakuasi sekä erottautua persoonallasi?
Täytä vain sähköpostiosoitteesi ja tallenna lyhyt n. 1-2min pituinen videoesittäytyminen, jossa kerrot itsestäsi. Olemme sinuun yhteydessä!

Jos videon nauhoitus ei toimi, tee video painamalla tästä.

LEADilaisilta

Uusimmat avoimet työpaikkamme

RSS Tuntinetti published job openings RSS feed

  • ICT-palvelukoordinaattori, InfoCare Oy 28.1.2021
    Asiakkaamme InfoCare hakee ratkaisukeskeistä ja teknisesti osaavaa ICT-palvelukoordinaattoria loppuasiakkaalleen projektiluontoiseen tehtävään. Tehtävän kesto on vähintään 2-6 kuukautta, asiakkaan tilanteesta riippuen. Tehtävä pitää sisällään toiminnan suunnittelua ja kehittämistä, yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa sekä tiimin työn organisointia, mutta myös paljon erilaisia lähituen tehtäviä. Henkilön vastuulla on varmistaa ICT-palveluiden toimivuus ja sujuvuus kokonaisuudessaan. Lähituen tehtäviin sisältyy mm. loppukäyttäjien […]
  • B2B-myynnin talentti 11.2.2021
    Haemme Tampereen Elisalle B2B-myynnin talentteja. Työt starttaavat 16.2.2021 palkallisella perehdytysjaksolla. Tehtävässä myyt ja tarjoat yrityksille Elisan laadukkaita tuotteita, aina liittymäpalveluista moderneihin digi- sekä IT- maailman ratkaisuihin. Kaikessa yksinkertaisuudessaan tehtäväsi on luoda, ylläpitää ja kasvattaa asiakassuhteita yritysasiakaspuolella. Asiakkaiden kontaktointi tapahtuu pääsääntöisesti puhelimitse. Asiakaskuntasi ja tuoteportfoliosi on aidosti monipuolinen - asiakkaanasi voi olla vaikkapa leipomoalan yrittäjä tai […]
  • Asiakasneuvoja 25.1.2021
    Asiakasneuvojana olet luomassa erinomaisia asiakaskokemuksia Elisan henkilöasiakkaille. Tehtävässä vastaanotat asiakkaiden puheluita ja palvelet mahdollisesti myös muissa kanavissa myöhemmin. Tartut innolla asiakkaiden kysymyksiin ja löydät niihin ratkaisun. Tärkeintä tässä työssä on halu tuottaa asiakkaille iloa ja saada hänet tyytyväiseksi. Olet asenteeltasi ratkaisukeskeinen ja suhtaudut ennakkoluulottomasti erilaisiin asiakastilanteisiin. Tässä työssä pärjäät mukavasti, jos nyökkäät seuraavien kohdalla:- Sinulla […]
  • Service Desk Agente( soome, eesti ja inglise keeles) 2.2.2021
    Sa võid olla alles oma IT-karjääri alguses või kogenud tehnilise klienditoe spetsialist ning oled huvitatud klienditeenindusest Service Deskis. Pakume töökohta rahvusvahelises ja äärmiselt hinnatud ettevõttes. Kui tunned, et klienditeenindus on sul veres ja soovid töötada spetsialistina, on see koht sinu jaoks!   Service Desk -spetsialistid võtavad vastu teenusetaotlusi, paigaldavad tarkvara ja pakuvad ettevõtetele tehnilist tuge. […]
  • Service Desk Agent (finska, svenska och engelska) 2.2.2021
    Du kan vara i början av din IT-karriär eller ett mer erfaret proffs inom tekniskt kundstöd som gärna jobbar med Service Desk-kundtjänst. Vi erbjuder anställning vid ett internationellt och mycket uppskattat företag. Det här är ett jobb för dig som brinner för kundservice och har en genuin vilja att arbeta som sakkunnig! Som Service Desk-sakkunnig […]
Katso kaikki

Uusimmat artikkelit

Vuokratyö – mitä se tarkoittaa ja mitä siitä työntekijänä saan?

Vuokratyö tarkoittaa sitä, että henkilöstöpalveluyritys on työntekijän työnantaja, mutta työ tehdään käyttäjäyritykselle. Kun työllistyt LEADiin…

Lue lisää